تنظیمات پرینت:

دستور تهیه قهوه سرد ویتنامی، یک نوشیدنی جذاب و غلیظ

مناسب برای2 نفرزمان مورد نیاز10 دقیقه

قهوه سرد ویتنامی یک نوشیدنی محبوب است که تعادل کامل قهوه قوی و شیر تغلیظ شده (شیر عسلی) را روی یخ در خود جای داده است. این معجون با طراوت فقط یک نوشیدنی نیست. این یک تجربه فرهنگی است. در این دستور تهیه، ما شما را در تهیه این قهوه ی اصیل ویتنامی همراهی می‌کنیم و به شما کمک می کنیم تا طعم یک نوشیدنی ویتنامی را در خانه خود بازسازی کنید.

دستور تهیه قهوه سرد ویتنامی، یک نوشیدنی جذاب و غلیظ

مواد لازم برای تهیه قهوه سرد ویتنامی
 2 قاشق غذاخوری قهوه با رست تیره- (درشت آسیاب شده)
 4 قاشق غذاخوری شیر تغلیظ شده- (معروف به شیر عسلی)
 1 پیمانه آب داغ
 تکه های یخ به تعداد دلخواه
1

قهوه درشت آسیاب شده را در یک فیلتر قطره ای ویتنامی (فین) یا هر قهوه ساز قطره ای دیگری قرار دهید. آب داغ را روی تفاله قهوه بریزید و محفظه فیلتر را پر کنید. سپس اجازه دهید قهوه چکه کند، معمولاً 4-5 دقیقه طول می کشد.

2

در همین زمان شیر تغلیظ شده داخل لیوان سرو ریخته و منتظر آماده شدن قهوه شوید. پس از اتمام چکیدن قهوه، آن را به شیر عسلی اضافه کرده و هم بزنید تا خوب ترکیب شود.

3

اجازه دهید قهوه به دمای اتاق برسد سپس تکه های یخ را به آن اضافه کنید. قهوه سرد ویتنامی را به آرامی هم بزنید تا طعم‌های آن ترکیب شود. از ترکیب دلپذیر قهوه قوی و شیرینی خامه ای لذت ببرید.
نوش جان

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 80
نیاز روزانه
چربی کل 2g4%

چربی اشباع 1.5g8%
کلسترول 10mg4%
سدیم 30mg2%
کربوهیدرات کل 15g5%

فیبر 0g
قند 15g

ویتامین آ 1%
ویتامین سی 0%
کلسیوم 5%
آهن 1%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.