تنظیمات پرینت:

چگونه ساندویچ گوجه فرنگی و پنیر با نان تست درست کنیم؟

مناسب برای4 نفرزمان مورد نیاز15 دقیقه

ساندویچ گوجه فرنگی و پنیر، آسان و سریع طبخ می شود و به حداقل مواد اولیه نیاز دارد و یکی از آن غذاهایی است که می توانید فوق العاده سریع درست کنید. در عرض 15 دقیقه، دقیقا! این ساندویچ یک دستور از ساندویچ‌های کبابی است که با گوجه فرنگی و پنیر چدار درست شده است.

چگونه ساندویچ گوجه فرنگی و پنیر با نان تست درست کنیم؟

مواد لازم تهیه ساندویچ گوجه فرنگی و پنیر
 8 عدد برش نان(نان سبوس دار، نان قهوه ای یا نان سفید)
 1 عدد گوجه فرنگی متوسط
 1 پیمانه پنیر چدار یا موزارلا رنده شده
 ½ قاشق چایخوری نعنا و ریحان خشک شده
 ½ قاشق چایخوری فلفل سیاه
 ¼ قاشق چایخوری فلفل قرمز
 2 قاشق غذاخوری کره
طرز تهیه ساندویچ گوجه فرنگی و پنیر
1

ابتدا گوجه فرنگی متوسط را بشویید و با یک حوله آشپزخانه تمیز آن را خشک کنید. قسمت بالایی گوجه فرنگی را برش داده و دور بریزید. گوجه فرنگی ها به شکل دایره ای و نازک برش دهید. اما آن را به شکل خیلی نازک و شفاف برش ندهید.

2

روی تمام برش های نان کره بمالید. 3 تا 4 برش گوجه فرنگی را روی نیمی از برش های نانی که کره مالیده اید، قرار دهید. چند دانه سبزی، فلفل سیاه یا فلفل قرمز، پنیر روی گوجه فرنگی بپاشید. در صورت تمایل می توانید 1 تا 2 قاشق چایخوری نمک نیز بپاشید. نیمی از برش های نان باقی مانده را روی گوجه فرنگی ها قرار دهید.

3

ماهیتابه را گرم کنید و مقداری کره آب شده روی سطح آن بمالید. ساندویچ گوجه ‌فرنگی و پنیر آماده را روی ماهیتابه قرار دهید و به آرامی آن را حرکت دهید تا با کره تماس پیدا کند.

4

یک بشقاب یا درب روی تابه ساندویچ گوجه فرنگی و پنیر قرار دهید. اگر از بشقاب استفاده می کنید آن را روی ساندویچ قرار دهید و در بالای بشقاب یک وزنه سنگین مانند هاون یا یک کاسه سنگین قرار دهید.

5

وقتی ته نان به خوبی کباب شد، به طور یکنواخت طلایی و برشته شد، سپس درب و وزنه سنگین را بردارید. مقداری کره را با قلم مو روی طرف بالا ساندویچ گوجه فرنگی و پنیر بمالید. با کاردک ساندویچ را برگردانید. سمت ترد و کبابی را رو به خود خواهید دید. دوباره درب و وزنه سنگین را بگذارید و کباب کنید تا کف نان طلایی شود.

6

در یک ماهیتابه بزرگ می توانید به راحتی 2 تا 3 ساندویچ را با هم برشته کنید. ساندویچ گوجه فرنگی و پنیر را و داغ یا گرم سرو کنید.

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 194
نیاز روزانه
چربی کل 6.8g11%

چربی اشباع 3.7g19%
کلسترول 19mg7%
سدیم 472mg20%
پتاسیم 147mg5%
کربوهیدرات کل 21.1g8%

فیبر 2g8%
قند 51.4g
پروتئین 12.1g25%

ویتامین آ 23%
ویتامین سی 6%
کلسیوم 29%
آهن 8%
زینک 18%
مس 12%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.