تنظیمات پرینت:

طرز تهیه آیس پک خانگی غلیظ و خوشمزه مانند کافی شاپ ها

مناسب برای4 نفرزمان مورد نیاز20 دقیقه

آیس پک خانگی یکی از دسرهای پرطرفدار و خوشمزه است که به راحتی در منزل قابل تهیه می باشد. این دسر از مخلوط انواع میوه ها و بستنی قابل تهیه می باشد. مواد اولیه این دسر کاملا سلیقه ‌ای بوده و بنابراین می توانید از مواد دلخواه استفاده کنید. این دسر به خصوص در روزهای گرم تابستان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

طرز تهیه آیس پک خانگی غلیظ و خوشمزه مانند کافی شاپ ها

مواد لازم تهیه آیس پک خانگی
 250 گرم بستنی وانیلی
 ½ پیمانه شیر
 1 عدد موز
 100 گرم خامه زده شده
 50 گرم مغز گردو
 100 گرم شکلات تکه شده
 50 گرم مغز پسته
 1 قاشق غذاخوری پودر کاکائو
طرز تهیه آیس پک خانگی
مرحله اول: مخلوط کردن مواد
1

برای تهیه آیس پک خانگی ابتدا موز را پوست گرفته، نصف کنید و درون مخلوط کن بریزید. سپس مغز پسته، مغز گردو را به آن بیفزایید. در مرحله بعد شیر، پودر کاکائو و بستنی وانیلی را نیز به مواد قبلی اضافه نمایید.

مرحله دوم: میکس مواد
2

در این مرحله همه مواد را با استفاده از مخلوط کن کاملا میکس و یکدست کنید. سپس درب مخلوط کن را باز کرده، با قاشق اطراف آن را تمیز کنید. اگر چنانچه آیس پک شما سفت بود، کمی شیر به آن اضافه کنید. اگر چنانچه آیس پک شل بود، کمی بستنی به آن اضافه نمایید.

مرحله سوم: سرو آیس پک
3

در گام بعدی دوباره مخلوط کن را روشن کرده و اجازه دهید تا مواد کاملا مخلوط و غلیظ گردند. آیس پک خانگی آماده سرو است. آن را در لیوان دلخواه خود ریخته و با استفاده از خامه فرم گرفته شده آن را تزیین کنید.

4

هم چنین می توانید شکلات تخته ای را با استفاده از چاقو پودر کرده و روی آن بریزید. سپس درون آن یک قاشق و یا یک نی برای نوشیدن بگذارید. هم چنین برای تزیین آیس پک می توانید از انواع ترافل، پودر نارگیل، پودر پسته و اسمارتیز استفاده کنید.

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 275
نیاز روزانه
چربی کل 19.8g31%

چربی اشباع 8.5g43%
کلسترول 33mg11%
سدیم 40mg2%
پتاسیم 309mg9%
کربوهیدرات کل 22.4g8%

فیبر 2.7g11%
قند 17g
پروتئین 4.9g10%

ویتامین آ 16%
ویتامین سی 3%
کلسیوم 9%
آهن 7%
مس 37%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.