تنظیمات پرینت:

طرز تهیه آیس کافی خانگی به روش حرفه ای

مناسب برای2 نفر

اگر شما صبح خود را با نوشیدن قهوه آغاز می کنید و در این روزهای گرم تابستان به دنبال نوشیدنی هستید که طعم خوب و مطبوعی داشته باشد پس حتما طرز تهیه آیس کافی مناسب شماست. در این روزهای گرم با نوشیدن یک لیوان آیس کافی آرامش را به خود هدیه دهید.

طرز تهیه آیس کافی خانگی به روش حرفه ای

مواد لازم طرز تهیه آیس کافی
 2 قاشق غذاخوری قهوه فوری
 ¼ پیمانه آب گرم
 3 قاشق غذاخوری شکر
 2 فنجان شیر
 6 تکه یخ
طرز تهیه آیس کافی در خانه
1

ابتدا باید شکر، پودر قهوه فوری و آب را با هم ترکیب کنید. پیشنهاد می شود از مخلوط کن برای ترکیب مواد استفاده کنید. به مدت 1 دقیقه به هم زدن مواد ادامه دهید و زمانی که مشاهده کردید رنگ قهوه به قهوه ای روشن تبدیل شد هم زدن مواد کافی است.

2

لیوان بلندی انتخاب کنید و قهوه را در آن لیوان ریخته سپس تکه های یخ را اضافه کنید. اگر تمایل دارید که آیس کافی غلیظ باشد بهتر است که تعداد تکه های یخ را کاهش دهید.

3

شیر را به لیوان اضافه کنید. می توانید قهوه سرد را با شیر بدون چربی یا شیر کم چرب درست کنید. اگر تصمیم به افزودن هر یک داشتید، ¼ پیمانه آب را، به حدود 2 تا 3 قاشق غذاخوری آب کاهش دهید. به مدت 1 دقیقه تا 2 دقیقه یا تا زمانی که شیر به طور یکنواخت با قهوه مخلوط شود و یک لایه کف‌دار روی آن مشاهده کنید، هم بزنید.

4

لایه رویی کف‌دار به سرعت در ته نشین می‌شود، بنابراین بهتر است فوراً از آیس کافی خودتان لذت ببرید.

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 82
نیاز روزانه
چربی کل 3.59g6%
کلسترول 9mg3%
سدیم 3mg1%
پتاسیم 3mg1%
کربوهیدرات کل 10g4%

فیبر 0g
قند 8.8g
پروتئین 2.77g6%

ویتامین آ 6%
ویتامین سی 0%
کلسیوم 10%
آهن 0%
ویتامین ب6 3%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.