تنظیمات پرینت:

طرز تهیه اسموتی انار به همراه نکات و فوت و فن های مهم

مناسب برای2 نفرزمان مورد نیاز15 دقیقه

این نوشیدنی سریع و آسان و فوق العاده خوشمزه است و برای یک میان وعده بسیار مناسب است! اسموتی انار سرشار از آنتی اکسیدان است. این اسموتی انار، یکی از نوشیدنی های مورد علاقه اکثر مردم است. انار کالری و چربی کمی دارد اما فیبر، ویتامین و مواد معدنی بالایی دارد. وجود آنتی اکسیدان ها در میوه انار سبب بهبود عملکرد قلب و عروق می شود. انار سرشار از مجموعه ای از ترکیبات آنتی اکسیدانی است که به محافظت از سلول های شما در برابر صدمات رادیکال های آزاد کمک می کند.

طرز تهیه اسموتی انار به همراه نکات و فوت و فن های مهم

مواد لازم برای تهیه اسموتی انار
 1 پیمانه آب انار- (یا دوبرابر دانه انار)
 1 پیمانه شیر
 2 قاشق غذاخوری شکر- (اختیاری)
 2 تکه یخ
طرز تهیه اسموتی انار
1

دانه های انار را به آب‌میوه‌گیری برقی اضافه کنید. آب آن را استخراج کنید و سپس آب میوه را در یک مخلوط کن بریزید.

2

شیر را به آب انار اضافه کنید. می توانید از شیر نارگیل ساده یا شیر با طعم کاکائو یا وانیل استفاده کنید. اگر از شیر نارگیل ساده استفاده می کنید، می توانید 1 قاشق چایخوری پودر کاکائو را به اسموتی انار اضافه کنید. حتی می توان به جای شیر نارگیل از شیر موز استفاده کرد.

3

شکر یا می توانید بجای آن عسل را اضافه کنید. استفاده از شیرین کننده اختیاری است. سپس آب انار را با شیر مخلوط کنید. مخلوط کن را روشن کنید و به مدت 2 دقیقه شیر را با آب انار هم بزنید.

4

برای اینکه اسموتی غلیظ تر و شکل بهتری بگیرد دو تکه یخ به مخلوط کن اضافه کنید. اسموتی انار را در یک لیوان بزرگ بریزید، روی آن را با دانه های انار و تکه های میوه ی دلخواه تزئین کرده و بلافاصله سرو کنید.

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 71
نیاز روزانه
چربی کل 2g4%

چربی اشباع 1.1g6%
کلسترول 5mg2%
سدیم 26mg2%
پتاسیم 166mg5%
کربوهیدرات کل 12.1g5%

فیبر 0.1g1%
قند 11.7g
پروتئین 1.5g3%

ویتامین آ 3%
ویتامین سی 0%
کلسیوم 6%
آهن 0%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.