تنظیمات پرینت:

طرز تهیه اسنک؛ یک خوراکی خوشمزه، خاص و فوری

مناسب برای4 نفرزمان مورد نیاز1 ساعت

اسنک یک غذای امروزی و فوق لاکچری می‌ باشد که به عنوان یک غذای کامل هم می‌ توان روی آن حساب کرد. امروزه این غذای محبوب انواع مختلفی همچون اسنک گوشت، مرغ، کالباس و موارد مشابه را شامل است. بنابراین، نه تنها خوردن آن لذت بخش می‌ باشد، بلکه می‌ تواند شما را برای مدتی طولانی سیر نگه دارد.

طرز تهیه اسنک؛ یک خوراکی خوشمزه، خاص و فوری

مواد لازم برای تهیه اسنک
 200 گرم کالباس
 200 گرم قارچ
 200 گرم فلفل دلمه‌ ای
 100 گرم پنیر پیتزا
 8 عدد نان تست تازه و نرم
 کنسرو ذرت به مقدار دلخواه
 سس قرمز، مایونز و خردل به مقدار لازم
 نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
 پودر آویشن به مقدار لازم
1

برای پخت اسنک ابتدا هر کدام از مواد کالباس قارچ و فلفل دلمه‌ ای را به صورت نگینی خرد کرده و سپس ترکیب کرده و هم می زنیم. در ادامه ادویه‌جات را به مخلوط اضافه کرده و هم زدن را ادامه می‌ دهیم. چند دقیقه صبر می‌ کنیم تا مواد آب انداخته و طعم ادویه‌ جات را به خود بگیرند.

2

در ادامه کار یک نان تست برداشته و روی آن را آغشته به سس قرمز می‌ کنیم. سپس یک لایه از مخلوط تهیه شده روی آن قرار می‌ دهیم. در لایه بعدی مقداری پنیر پیتزا قرار می‌ دهیم. در نهایت نان تست بعدی را روی آن قرار می‌ دهیم. این مرحله را برای تمام مخلوطی که آماده کرده‌ ایم انجام می‌ دهیم.

3

در نهایت مواد قالب‌ گیری شده فوق را در ساندویچ ساز قرار داده و اجازه می‌ دهیم پخته شوند. بعد از خارج کردن اسنک ها از ساندویچ ساز، می‌ توانید با استفاده از موادی که در اختیار دارید مانند انواع سس قرمز و فرانسوی آنها را تزیین کرده و ظاهری لذیذتر برای آنها ایجاد کنید. به این ترتیب غذا آماده شده و قابل مصرف خواهد بود. نوش جان.

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 159
نیاز روزانه
چربی کل 8.8g14%
سدیم 588mg25%
پتاسیم 212mg7%
کربوهیدرات کل 13.6g5%

فیبر 1.5g6%
قند 2.4g
پروتئین 6.7g14%

ویتامین آ 6%
ویتامین سی 32%
کلسیوم 9%
آهن 6%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.