تنظیمات پرینت:

طرز تهیه بروسکتا سالمون و تخم مرغ به همراه ارزش غذایی

مناسب برای5 نفرزمان مورد نیاز20 دقیقه

در دنیای امروز با توجه به اهمیت افراد به وعده های غذایی خود، بروسکتا سالمون و تخم مرغ بیش از پیش مورد استفاده قرار گرفته است. چرا که انواع بروسکتا علاوه بر طعم های بی نظیری که دارند، از فواید زیادی نیز برای افراد برخوردار می باشند. سالمون دودی از دسته ماهی های پرکاربرد و پراستفاده در صنعت آشپزی می باشد که خواص منحصر به فردی را در سلامت بدن ایفا می کند.

طرز تهیه بروسکتا سالمون و تخم مرغ

مواد لازم برای تهیه بروسکتا سالمون و تخم مرغ
 20 عدد نان باگت فرانسوی- (برش نازک)
 3 عدد تخم مرغ آب پز
 2 قاشق غذاخوری سس مایونز
 1 قاشق چایخوری ترخون
 100 گرم ماهی سالمون دودی
 نمک به مقدار لازم
 فلفل به مقدار لازم
 ادویه مخصوص ماهی به دلخواه
طرز تهیه بروسکتا سالمون و تخم مرغ
1

برای پخت بروسکتا سالمون و تخم مرغ خوشمزه، اول باید روی سینی مخصوص فر، برش های نان باگت فرانسوی را با فاصله از هم بچینید. آن را در فر قرار دهید تا زمانی که سفت و سوخاری شوند. در این مرحله مواظب باشید تا نان ها زیاد از حد تیره نشوند. نکته قابل توجه این است که بایستی فر را از قبل روشن کنید تا گرم شود.

2

در این میان تخم مرغ آب پز را پوست گرفته و به کمک چنگال آن را له کنید.

3

ترخون های تازه را شسته و به کمک آبکش آب اضافی آن را بگیرید. سپس آن ها را به کمک چاقو ریز ریز کنید و به ظرف حاوی تخم مرغ آب پز له شده اضافه کنید. شروع به هم زدن کنید. بعد سس مایونز را افزوده و مجدد هم بزنید تا مواد به خوبی با همدیگر ترکیب شوند.

4

نمک، فلفل سیاه و ادویه مخصوص ماهی را به مواد درون ظرف اضافه کرده و مخلوط کنید. این کار را تا جایی انجام دهید که نمک و فلفل به همه جای مواد برسند. در این مرحله می توانید با چشیدن میزان نمک را افزایش دهید.

5

ماهی سالمون دودی را به تعداد نان ها برش بزنید. اکنون هر برش را روی یک تکه از نان باگت فرانسوی قرار دهید. سپس روی آن مقداری از ترکیب تخم مرغ آب پز و ترخون را نیز قرار دهید.

6

در نهایت بروسکتا سالمون و تخم مرغ خوشمزه شما آمادست. آن را در ظرف مورد نظر سرو کرده و تزئین کنید. نوش جان

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 245
نیاز روزانه
چربی کل 8.7g14%

چربی اشباع 1.7g9%
کلسترول 91mg31%
سدیم 434mg19%
پتاسیم 199mg6%
کربوهیدرات کل 29g10%

فیبر 1.7g7%
قند 3.5g
پروتئین 12g24%

ویتامین آ 5%
ویتامین سی 0%
کلسیوم 10%
آهن 14%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.