تنظیمات پرینت:

طرز تهیه بهترین سس تارتار موجود به همراه نکات مهم

مناسب برای4 نفرزمان مورد نیاز30 دقیقه

اگر از طرفداران ماهی ترد، میگو سوخاری طلایی یا هر غذای دریایی خوشمزه دیگری هستید، می دانید که یک سس عالی تارتار می تواند وعده غذایی شما را به لذت بالاتری برساند. نسخه های قابل خرید از فروشگاه را فراموش کنید و سس تارتار خامه ای، تند و لذیذ خود را در خانه درست کنید. در این دستور تهیه، ما شما را قدم به قدم راهنمایی می کنیم و نکات منحصر به فردی را به اشتراک می گذاریم تا سس تارتار خود را به بهترین شکل ممکن درست کنید.

طرز تهیه بهترین سس تارتار موجود به همراه نکات مهم

مواد لازم برای تهیه سس تارتار
 1 پیمانه سس مایونز
 2 عدد خیار شور خرد شده
 1 عدد موسیر کوچک- (ریز خرد شده)
 1 قاشق غذاخوری سس خردل
 1 قاشق چایخوری آب لیموی تازه
 ½ قاشق غذاخوری ساقه ی پیازچه تازه- ریز شده (اختیاری)
 نمک و فلفل سیاه به میزان دلخواه
طرز تهیه سس تارتار
1

خیارشور و موسیر را در دو ظرف جدا ریز خرد کنید. اطمینان حاصل کنید که مواد شما تا حد امکان ریز خرد شده باشند تا بافت نرم تری داشته باشید.

2

در این مرحله از تهیه سس تارتار، در یک کاسه، سس مایونز و خردل را با هم مخلوط کنید. این پایه خامه ای سس تارتار شما خواهد بود. سپس خیارشور ریز خرد شده را به کاسه اضافه کنید. این مواد طعم و مزه خاصی به سس شما می دهند.

3

حالا موسیر ریز خرد شده را با آن مخلوط کنید تا طعم ملایمی به سس پیاز اضافه کند و بعد آب لیموی تازه و کمی پوست لیموترش را به آن اضافه کنید. این مواد بافت سس مایونز را متعادل می کند.

4

سس تارتار خود را با کمی نمک و فلفل سیاه مزه دار کنید. مقدار نمک و فلفل را بچشید و به دلخواه خود تنظیم کنید. حالا وقت آن است که ساقه ی پیازچه ی خرد شده را با مواد دیگر مخلوط کنید. این طعم لذیذ سس را تکمیل می کند.

5

روی سس تارتار خود را بپوشانید و بگذارید حداقل 30 دقیقه در یخچال بماند. این به اجازه می دهد تا طعم ها ترکیب شوند و جا افتاده شوند.

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 310
نیاز روزانه
چربی کل 34g53%

چربی اشباع 5g25%
کلسترول 15mg5%
سدیم 650mg28%
کربوهیدرات کل 3g1%

فیبر 0g
قند 1g
پروتئین 1g2%

ویتامین آ 2%
ویتامین سی 2%
کلسیوم 3%
آهن 1%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.