تنظیمات پرینت:

طرز تهیه فینگرفود تارت قارچ و مرغ با پنیر

مناسب برای8 نفرزمان مورد نیاز1 ساعت

تارت ها از جمله پیش غذا های جذاب و هیجان انگیزی هستند که در مهمانی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. تارت ها توسط مواد مختلف و متنوعی آماده می شوند. از این رو دارای طعم ها و مزه های گوناگونی نیز هستند. در نتیجه تهیه تارت با طعم های متنوع می تواند یک گزینه خوب برای پذیرایی از مهمانان باشد. تارت قارچ و مرغ از محبوبیت منحصر به فردی در میان افراد برخوردار می باشد. قارچ و سینه مرغ مهم ترین جز تشکیل دهنده این فینگرفود می باشند.

طرز تهیه تارت قارچ و مرغ با پنیر به روش فینگرفود

مواد لازم برای خمیر تارت قارچ و مرغ
 250 گرم مارگارین
 1 عدد تخم مرغ
 350 گرم آرد
 50 گرم شکر
 نمک به مقدار لازم
مواد لازم برای مواد داخل تارت
 1 عدد سینه مرغ
 600 گرم قارچ
 300 گرم پنیر پیتزا
 100 گرم پنیر پروسس
 3 عدد پیاز متوسط
 200 گرم خامه ترش
 2 قاشق غذاخوری آرد
 50 گرم زیتون
 50 گرم کره پاستوریزه
 نمک و فلفل به مقدار کافی
طرز تهیه تارت قارچ و مرغ با پنیر
1

برای درست کردن فینگرفود تارت قارچ و مرغ با پنیر اول بایستی خمیر تارت را آماده کنید. برای این منظور ابتدا آرد را الک کنید و با مارگارین مخلوط نمایید. سپس آن را کنار بگذارید.

2

در ظرف دیگری تخم مرغ را شکسته و به آن نمک اضافه کنید و هم بزنید. بعد شکر را به مقدار گفته شده به مواد اضافه کرده و مجدد مخلوط کنید. سپس ترکیب به دست آمده را به ظرف حاوی آرد و مارگارین بیفزایید. اکنون درب ظرف را بسته و درون یخچال قرار دهید.

3

پس از گذشت 15 الی 20 دقیقه ظرف را از یخچال بیرون آورید. سپس یک تکه از خمیر را جدا کرده و آن را درون قالب مخصوص تارت پهن کنید. به صورتی که یک لایه نازک از خمیر روی قالب را بپوشاند. اکنون قالب را درون فر 180 درجه سانتی گراد قرار دهید. بعد از 10 دقیقه نان تارت شما آماده است.

4

اکنون به سراغ آماده کردن مواد داخل تارت قارچ و مرغ بروید. در ابتدا قارچ و پیاز را بعد از شست و شو به صورت نگینی خرد کنید. سپس آن ها را به همراه سینه مرغ خرد شده درون تابه حاوی کره آب شده به خوبی تفت دهید.

5

در مرحله بعد پنیر پیتزا را به مواد اضافه کرده و خوب هم بزنید. سپس هسته زیتون ها را گرفته و بعد از خرد کردن به مواد اضافه کنید. در آخر نمک و فلفل را به میزان دلخواه افزوده و شروع به هم زدن مواد کنید. بعد از 15 دقیقه تابه را از روی حرارت بردارید.

6

درون تابه دیگری آرد را تفت دهید تا جایی که رنگ سفید آن به کرم تغییر پیدا کند. سپس خامه ترش را افزوده و مخلوط نمایید. اکنون ترکیب به دست آمده را به مواد قبلی اضافه کنید و به خوبی هم بزنید تا مواد کاملا یکدستی حاصل شود.

7

در آخر به مقدار دلخواه از مواد برداشته و درون تارت بریزید. با پنیر پیتزا سطح تارت قارچ و مرغ را بپوشانید و درون فر قرار دهید.

8

اکنون فینگرفود تارت قارچ و مرغ با پنیر جذاب شما آماده است. نوش جان

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 228
نیاز روزانه
چربی کل 14.8g23%

چربی اشباع 5.2g26%
کلسترول 28mg10%
سدیم 352mg15%
پتاسیم 188mg6%
کربوهیدرات کل 16.4g6%

فیبر 0.9g4%
قند 4g
پروتئین 7.5g15%

ویتامین آ 23%
ویتامین سی 2%
کلسیوم 11%
آهن 5%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.