تنظیمات پرینت:

طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور در خانه

مناسب برای6 نفرزمان مورد نیاز3 ساعت 30 دقیقه

برای اینکه دسر با بیسکویت پتی بور درست کنید باید از بین چیز کیک، کیک یخچالی و شکلات های خانگی یکی را انتخاب کنید. دسر های متنوع، ساده و سریعی را می توان به وسیله بیسکویت پتی بور آماده کرد. تهیه دسرهای بیسکویتی نیاز به مهارت و تجربه بالایی در آشپزی ندارد. بنابراین همه علاقمندان به آشپزی می توانند این سبک از دسر ها را آماده پذیرایی نمایند.

طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور در خانه

مواد لازم تهیه دسر با بیسکویت پتی بور
 3 پیمانه بیسکویت پتی بور پودر شده
 50 گرم کره
 100 گرم خامه صبحانه
 100 گرم پنیر خامه ای( ماسکارپونه)
 3 قاشق غذاخوری شکر
 4 قاشق غذاخوری پودر ژله آلوئه ورا
 2 پیمانه آب جوش
 1 بسته پودر ژله با طعم میوه دلخواه
  قاشق چایخوری وانیل
طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور
1

در این آموزش یک نوع دسر با بیسکویت پتی بور را آموزش خواهید دید که به نام چیز کیک یخچالی معروف است. قبل از شروع به تهیه این دسر باید خامه، پنیر و کره را از یخچال بیرون آورید تا به دمای محیط برسد. برای اینکه اولین لایه چیز کیک را آماده کنید باید بیسکویت های پتی بور را به کمک دستگاه غذاساز یا گوشت کوب کاملا پودر کنید. سپس کره نرم شده را به آن اضافه کنید و خوب ترکیب کنید.

2

قالب مورد نظر را انتخاب کنید. می توانید از قالب های کمربندی یا کاسه های شیشه ای تک نفره نیز استفاده کنید. در صورتی که از قالب چند نفره استفاده می کنید باید کف قالب را نایلون قرار دهید، سپس خمیر بیسکویتی را به صورت فشرده داخل قالب بریزید.

3

پودر ژله آلوئه ورا را با 1 پیمانه آب جوش روی حرارت غیر مستقیم کتری یا سماور قرار دهید تا کاملا حل شود. مایع ژله را در کناری قرار دهید تا حرارت آن کاهش یابد.

4

سپس خامه صبحانه، شکر، وانیل و پنیر را در ظرف دیگری با همزن دستی به آرامی مخلوط کنید. مایع ژله خنک شده را به این ظرف اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید. در نهایت ترکیبی یکدست و نرم به دست خواهد آمد.

5

بدین صورت لایه دوم دسر با بیسکویت پتی بور آماده است. آن را بر روی لایه بیسکویتی بریزید و با لیسک روی آن را صاف کنید. سپس به مدت 1 ساعت در یخچال نگهداری کنید.

6

لایه رویی چیز کیک باید نازک باشد. برای این لایه پودر ژله دلخواه را با 1 پیمانه آب جوش حل کرده و بگذارید به دمای محیط برسد

7

بعد از رسیدن دمای محلول ژله به محیط آن را و روی لایه پنیری بریزید. قالب دسر را به مدت 2 الی 3 ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا سفت شود.

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 141
نیاز روزانه
چربی کل 8.6g14%

چربی اشباع 4.8g24%
کلسترول 23mg8%
سدیم 178mg8%
پتاسیم 42mg2%
کربوهیدرات کل 14.3g5%

فیبر 0.1g1%
قند 9.5g
پروتئین 1.9g4%

ویتامین آ 11%
ویتامین سی 0%
کلسیوم 3%
آهن 2%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.