تنظیمات پرینت:

طرز تهیه دسر مگنولیا با طعم عالی مناسب پذیرایی

مناسب برای4 نفرزمان مورد نیاز3 ساعت 35 دقیقه

دسر مگنولیا یکی از دسر های خوشمزه و راحت است. مواد اولیه این دسر در دسترس همگان است و به آسانی آماده می شود. این دسر را برای روزهای خاص مانند تولد، شب یلدا، نوروز و ... تهیه کنید و در کنار عزیزان خود از آن لذت ببرید.

طرز تهیه دسر مگنولیا با طعم عالی مناسب پذیرایی

مواد لازم تهیه دسر مگنولیا
 3 قاشق غذاخوری آرد سفید
 2 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت
 3 پیمانه شیر
 ½ پیمانه شکر
 1 پیمانه خامه قنادی
 1 قاشق غذاخوری زعفران دم شده( قابل حذف)
 1 بسته بیسکویت یا کوکی
 1 عدد زرده تخم مرغ
 4 قاشق غذاخوری گردوی خرد شده
 موز یا توت فرنگی به مقدار لازم
طرز تهیه دسر مگنولیا
1

مرحله اول برای تهیه دسر مگنولیا، ترکیب کردن شیر و نشاسته ذرت است. برای این کار یک قابلمه کوچک یا شیر جوش بردارید. نشاسته را با هم زدن مداوم داخل شیر کاملا حل کنید. اکنون می توانید قابلمه یا شیر جوش را روی حرارت ملایم قرار دهید.

2

پس از 2 دقیقه، زرده تخم مرغ را که قبلا در کاسه ای هم زده اید به مواد قبلی اضافه کنید. سپس نوبت به افزودن آرد، شکر، زعفران دم شده و وانیل است. در این زمان باید حواستان را کاملا جمع کنید که مایع دسر ته نگیرد. بنابراین دسر را به طور مرتب هم بزنید تا غلیظ شود.

3

زمانی که به غلظت مورد نظر رسید، خامه قنادی را اضافه کرده، مخلوط کنید و بدون فوت وقت از روی حرارت بردارید. اکنن مایع اصلی دسر آماده است.

4

لیوان یا کاسه شیشه ای مورد نظر را برای سرو دسر مگنولیا انتخاب کنید. دور تا دور لیوان یا کاسه از موز یا توت فرنگی اسلایس شده بچینید. سپس به عنوان اولین لایه از بیسکویت پودر شده بریزید. روی بیسکویت ها چند قاشق از مایع دسر بریزید. سپس گردوهای خرد شده را روی آن پخش کنید. این روند را تا پایان ارتفاع ظرف سرو ادامه دهید.

5

دسر مگنولیا را به مدت 3 ساعت در یخچال قرار دهید تا علاوه بر سفت شدن بافت دسر، به ترکیب طعم و مزه مواد دسر کمک کند. هنگام سرو روی دسر را با میوه دلخواه، پودر گردو یا پسته تزیین کنید.

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 136
نیاز روزانه
چربی کل 7.8g12%

چربی اشباع 3.6g18%
کلسترول 33mg11%
سدیم 60mg3%
پتاسیم 162mg5%
کربوهیدرات کل 13.4g5%

فیبر 0.6g3%
قند 8.8g
پروتئین 3.7g8%

ویتامین آ 11%
ویتامین سی 2%
کلسیوم 9%
آهن 2%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.