تنظیمات پرینت:

طرز تهیه سالاد میوه ای خامه ای مناسب هر فصلی

مناسب برای3 نفرزمان مورد نیاز15 دقیقه

این دستور ساده و منحصر به فرد یک دسر فوق العاده ساده با میوه های تازه فصل، خامه فرم گرفته، عسل و طعم دهنده ها است. برای افزودن طعم بیشتر به سالاد میوه‌ای خامه‌ای نیز می توانید از پوره میوه استفاده کنید. پوره انبه، توت فرنگی و تمشک با خامه فرم گرفته، به خوبی ترکیب می شود. اگر تصمیم به اضافه کردن پوره میوه دارید، پس از اضافه کردن خامه به آرامی پوره را داخل آن بریزید. سپس میوه های خرد شده را اضافه کنید و بقیه دستور این دسر را دنبال کنید.

طرز تهیه سالاد میوه ای خامه ای مناسب هر فصلی

مواد لازم تهیه سالاد میوه ای خامه ای
 1 پیمانه خامه فرم گرفته
 ¼ پیمانه عسل یا پودر قند
 1 قاشق چایخوری وانیل(یا گلاب)
  پیمانه زغال اخته(یا توت فرنگی یا شاه توت)
 1 عدد موز
 1 عدد گلابی یا سیب
  پیمانه دانه انار(یا بلوبری)
 تکه های میوه ی دلخواه(برای تزیین)
 1 قاشق غذاخوری پسته خرد شده
 1 قاشق چایخوری پودر پوست پرتقال
طرز تهیه سالاد میوه ای خامه ای
1

ابتدا میوه هایی را که قرار است به دسر اضافه کنید، آبکشی کرده و آماده کنید. آنها را به شکل مکعبی یا تکه های کوچک خرد کنید. اگر از توت سفید یا شاه توت با سایز کوچک استفاده می کنید آنها را به طور کامل اضافه کنید اما اگر توت فرنگی اضافه میکنید ابتدا آنها را خرد کنید.

2

خامه، عسل و 1 قاشق غذاخوری گلاب را به یک کاسه اضافه کنید. نکته: اگر طرفدار عسل نیستید، می توانید از شربت افرا و پودر قند استفاده کنید. به جای گلاب می توانید عصاره وانیل اضافه کنید. تا زمانی که خامه با عسل به خوبی با هم ترکیب شوند به هم زدن مواد به صورت دستی یا با مخلوط کن ادامه دهید.

3

نکته: معمولاً حدود چند دقیقه هم زدن با سرعت متوسط طول می کشد تا بافتی نرم به دست آید.

4

میوه های خرد شده را که دوست دارید اضافه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که این میوه ها را اضافه کنید: زغال اخته (می توان آن را با توت فرنگی یا شاه توت جایگزین کرد)، موز، گلابی (می‌توان با سیب جایگزین کرد) و انار، اگر فصل انبه است، انبه را اضافه کنید زیرا طعم لذیذی به سالاد میوه ای خامه ای می دهد. خامه را با میوه های خرد شده به آرامی به وسیله لیسک هم بزنید.

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 146
نیاز روزانه
چربی کل 6.9g11%

چربی اشباع 3.8g19%
کلسترول 21mg8%
سدیم 14mg1%
پتاسیم 156mg5%
کربوهیدرات کل 21g8%

فیبر 1.8g8%
قند 17.7g
پروتئین 1.4g3%

ویتامین آ 10%
ویتامین سی 5%
کلسیوم 4%
آهن 1%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.