تنظیمات پرینت:

طرز تهیه سالاد والدورف مجلسی به روش آمریکایی

مناسب برای3 نفرزمان مورد نیاز1 ساعت

سالاد والدورف یک سالاد آمریکایی بسیار محبوب است. این سالاد می‌تواند یک پیش غذای عالی یا یک شام سالم و سبک باشد. این سالاد اولین بار در هتل والدورف نیویورک سرو شده و از آن زمان به این نام شناخته می‌شود. این جریان به 100 سال پیش مربوط است. یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه این سالاد خوشمزه، سیب است. اگر به رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهید، بهتر است این سالاد سبک را نیز در رژیم غذایی خود قرار دهید. برای آشنایی با طرز تهیه این سالاد لذیذ با ما همراه شوید.

طرز تهیه سالاد والدورف مجلسی به روش آمریکایی

مواد لازم تهیه سالاد والدورف
 1 قاشق غذاخوری عسل
 2 عدد سیب سبز(و قرمز به دلخواه)
 4 عدد شاخه کرفس
 1 عدد کاهو
  پیمانه گردو
 ¼ پیمانه کشمش
 ½ پیمانه سس مایونز
 3 قاشق چایخوری آب لیمو ترش
 به میزان لازم نمک و فلفل
 میوه های دلخواه(انگور، بلوبری و...)
طرز تهیه سالاد والدورف
1

در مرحله اول تهیه سالاد والدورف، باید وسایل لازم را آماده کنیم. برای شروع کار یک کاسه مناسب انتخاب کرده و سس، عسل، ماست، نمک، آبلیمو و فلفل را داخل آن می‌ریزیم.

2

محتویات داخل کاسه را با استفاده از قاشق هم می‌زنیم. می‌توانید از یک دستکش استفاده کرده و مواد را با دست هم بزنید. کرفس را به خوبی شسته و ساقه آن را به ابعاد کوچکی تقسیم می‌کنیم.

3

در مرحله بعدی، نوبت به کاهو می‌رسد. کاهو را شسته و خرد می‌کنیم. بهتر است برگ‌های کاهو درشت نباشند. سیب سبز را پوست گرفته و به شکل نگینی خرد می‌کنیم. موادی را که خرد کردیم به کاسه اضافه می‌کنیم. در نهایت گردو و کشمش را نیز به مواد اضافه می‌کنیم.

4

حتماً تا اینجای کار متوجه شده‌اید که تهیه سالاد والدورف بسیار ساده است. تمام موادی را که داخل کاسه ریخته‌ایم مخلوط می‌کنیم. سعی کنید به طوری مواد را مخلوط کنید که تمامی مواد به سس و ماست آغشته شوند.

5

پس از مخلوط کردن مواد اولیه، سالاد ما آماده است. این سالاد را می‌توانید در ظرف مورد علاقه خود سرو کرده و از طعم آن لذت ببرید.

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 177
نیاز روزانه
چربی کل 14.6g23%

چربی اشباع 2g10%
کلسترول 5.5mg2%
سدیم 130mg6%
پتاسیم 135mg4%
کربوهیدرات کل 11.7g4%

فیبر 2.3g10%
قند 8.8g
پروتئین 1.5g3%

ویتامین آ 2%
ویتامین سی 6%
کلسیوم 1.3%
آهن 2%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.