تنظیمات پرینت:

طرز تهیه سوسیس بندری، یک فست فود ایرانی بسیار خوشمزه و آسان

مناسب برای4 نفرزمان مورد نیاز15 دقیقه

ساندویچ سوسیس بندری با چاشنی های خوشمزه و سس شگفت انگیزش یکی از محبوب ترین غذاها برای پیک نیک هر خانواده ایرانی است. طرز تهیه سوسیس بندری را باید یاد بگیرید و آن را حتما در خانه درست کنید. این غذا همان طور که از نامش پیداست از جنوب ایران است، پس می توان متوجه شد که چرا کمی تند است. به عنوان یک غذای خیابانی معروف ایرانی، تقریباً از هر فود کورتی می توانید سوسیس بندری را سفارش دهید. اما، درست کردن آن در خانه و تعدیل تندی این غذا قطعا بسیار ارزشمند است.

طرز تهیه سوسیس بندری، یک فست فود ایرانی بسیار خوشمزه و آسان

 300 گرم سوسیس
 2 عدد سیب زمینی متوسط
 1 عدد پیاز بزرگ
 2 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی
 6 قاشق غذاخوری روغن
 1 قاشق چایخوری زردچوبه
 1 قاشق چایخوری نمک و فلفل
1

روغن را به تابه ای اضافه کنید و در حالی که روغن داغ می شود پیاز را اضافه کرده و تفت دهید. منتظر باشید پیاز طلایی شود.

2

وقتی دیدید رنگ پیازها کم کم در حال تغییر است، وقت آن است که به آن نمک، فلفل و زردچوبه اضافه کنید. سپس سیب زمینی ها را به شکل قطعات کوچک برش بزنید و به مواد اضافه کنید و همراه با پیاز تفت دهید.

3

وقتی سیب زمینی ها به اندازه کافی پخته و سرخ شدند، باید سوسیس ها را خلال کنید و به تابه اضافه کنید. سپس وقت آن است که همه چیز را ترکیب کنید و صبر کنید تا سوسیس ها کمی سرخ شوند.

4

وقت آن است که رب گوجه فرنگی خود را به بقیه مواد اضافه کنید و مواد را مجدداً ترکیب کنید و درب تابه را بگذارید تقریباً به مدت 5 دقیقه زمان نیاز است تا غذا آماده شود. برای سرو غذا آماده باشید.

5

برای درست کردن یک ساندویچ عالی، باید نان باگت یا نان مورد علاقه خود را بردارید، مقداری سس مایونز به آن اضافه کنید و به اندازه کافی سوسیس بندری روی آن قرار دهید. سپس می‌توانید مقداری گوجه‌فرنگی، خیارشور و کاهو خرد شده را به عنوان تزیین کنار سوسیس بندری قرار دهید. ساندویچ شما آماده است تا ذهن شما را منفجر کند و باعث شود تا آخر هفته به شما خیلی خوش بگذرد.

ارزش غذایی

در هر 155 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 270
نیاز روزانه
چربی کل 19g30%
کلسترول 17mg6%
سدیم 196mg9%
کربوهیدرات کل 19g7%
پروتئین 6g12%

ویتامین آ 1%
ویتامین سی 46%
کلسیوم 2%
آهن 6%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.