تنظیمات پرینت:

طرز تهیه فلفل شکم پر به روش ایتالیایی

مناسب برای4 نفرزمان مورد نیاز50 دقیقه

در این مطلب قرار است طرز تهیه فلفل شکم پر را به روش ایتالیایی به شما آموزش دهیم. این یک غذای سالم برای هر فردی است رژیم غذایی کم نمک را دنبال می کند. اگر به دنبال غذایی هستید که بتوانید به راحتی در محل کار خود به همراه دوستانتان صرف کنید بهترین پیشنهاد برای شما فلفل شکم پر ایتالیایی است. میزان نمک استفاده شده در این غذا بسیار ناچیز می باشد. در نتیجه برای کسانی که از فشار خون بالا رنج می برند، مناسب است.

طرز تهیه فلفل شکم پر به روش ایتالیایی

مواد لازم طرز تهیه فلفل شکم پر ایتالیایی برای 4 نفر
 4 عدد فلفل دلمه ای بزرگ
 2 قاشق چایخوری روغن زیتون
 450 گرم سینه مرغ
 1 قاشق چایخوری پودر سیر
 ½ قاشق چایخوری نمک
 فلفل قرمز به مقدار لازم
 450 گرم گوجه فرنگی خرد شده
 ½ پیمانه برنج پخته شده
 1 پیمانه پنیر موزارلا رنده شده
 ½ پیمانه پنیر پارمزان
 2 قاشق غذاخوری ریحان خرد شده
دستور پخت این غذا
1

قبل از هرکاری دمای فر را روی 375 درجه فارنهایت معادل 190 درجه سانتی گراد تنظیم کنید. فلفل دلمه ای را از بالا به پایین به دو نیم کنید. دانه ها و محتویات درون فلفل دلمه را بردارید، سپس این فلفل های برش خورده را در ظرف بچینید.

2

روغن زیتون را در یک تابه بزرگ و نچسب روی حرارت متوسط گرم کنید. مرغ، پودر سیر، نمک و فلفل قرمز را اضافه کنید. سپس مواد را به مدت 4 دقیقه سرخ کنید. بعد از آن گوجه فرنگی را اضافه کنید و به مدت یک دقیقه در حرارت بالا بجوشد.

3

تابه را از روی حرارت بردارید. برنج پخته شده، پنیر موزارلا و پارمزان را با دیگر مواد که از قبل آماده کرده اید، مخلوط کنید. داخل فلفل ها را پر کنید، سپس پنیرهای باقی مانده و ریحان تازه را برای تزیین فلفل شکم پر ایتالیایی، روی آن قرار دهید.

4

کمی آب داخل ظرف فلفل‌ها بریزید، به اندازه‌ای که کف تابه را بپوشاند. زمان مورد نیاز برای پختن فلفل شکم پر ایتالیایی داخل فر حدود 35 دقیقه می باشد. زمانی که بافتی سفید و ابریشمی که حاصل آب شدن پنیر است، روی فلفل دلمه ها را پوشاند غذا آماده است.

ارزش غذایی

در هر 263 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 366
نیاز روزانه
چربی کل 19g30%
سدیم 204mg9%
کربوهیدرات کل 12.5g5%

فیبر 2g8%
قند 4g
پروتئین 36g72%

ویتامین آ 12%
ویتامین سی 92%
کلسیوم 38%
آهن 16%
ویتامین ب6 69%
زینک 54%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.