تنظیمات پرینت:

طرز تهیه فینگرفود هات داگ ساده ترین فست فود

مناسب برای4 نفرزمان مورد نیاز1 ساعت

امروزه با توجه به علاقه زیاد افراد به فست فود، فینگر فود هات داگ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. فست فود ها از تنوع بی شماری برخوردار می باشند. سوسیس از اصلی ترین و مهم ترین مواد اولیه ای می باشد که در غذا های فست فودی به کار می رود. همچنین استفاده از خمیر یوفکا در صنعت آشپزی توانسته است جذابیت و طعم بی نظیری را به انواع فینگرفود ببخشد. فینگرفود هات داگ از جمله ساده ترین و خوشمزه ترین غذا ها می باشد که در مهمانی ها حضور دارد.

طرز تهیه فینگرفود هات داگ ساده ترین فست فود

مواد لازم تهیه فینگرفود هات داگ
 6 عدد هات داگ مرغوب
 2 قاشق غذاخوری کره پاستوریزه
 خمیر یوفکا به مقدار کافی
 پودر سیر به مقدار لازم
 نمک به مقدار لازم
 فلفل سیاه به مقدار لازم
طرز تهیه فینگرفود هات داگ
1

برای درست کردن خوشمزه ترین فینگرفود هات داگ در ابتدا بایستی خمیر یوفکا را روی سطح کار پهن کنید. سپس آن را به شکل مثلث های کوچک و مساوی برش بزنید.

2

بعد سوسیس ها را به اندازه های مساوی تقسیم کنید. در این قسمت می توانید از سوسیس های انگشتی که مخصوص فینگرفود هستند نیز استفاده نمایید. یک تکه از هات داگ را بر روی قسمت پهن مثلث یوفکا قرار داده و شروع به رول کردن آن به سمت قسمت باریک و راس مثلث کنید. طبق این روش به تعدادی که می خواهید آماده کنید و کنار بگذارید.

3

اکنون یک تابه کوچک را روی حرارت قرار دهید. کره را به آن افزوده و اجازه دهید تا کره به طور کامل ذوب شود. بعد مقداری نمک، فلفل و پودر سیر به کره ذوب شده اضافه کرده و خوب هم بزنید تا با هم مخلوط شوند.

4

حال به کمک برس مخصوص آشپزی مقداری از مخلوط کره را روی رول های هات داگ بمالید.

5

در آخر نیز رول های آماده شده را با فاصله روی سینی مخصوص فر بچینید و درون فر از قبل گرم شده قرار دهید. اجازه دهید تا رول ها طلایی شوند. طلایی شدن رنگ فینگرفود ها حدودا به 15 دقیقه زمان نیاز دارد. توجه کنید که دمای فر بایستی 180 درجه سانتی گراد باشد.

6

بعد از آماده شدن فینگرفود هات داگ آن را از فر بیرون آورده و پس از خنک شدن به ظرف مورد نظر انتقال دهید. شما می توانید این فست فود خوشمزه را به راحتی در منزل آماده کنید و به همراه سس های خوشمزه میل کنید. نوش جان

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 310
نیاز روزانه
چربی کل -1g-1%

چربی اشباع 4.8g24%
چربی غیر اشباع 9.6g
کلسترول 16mg6%
سدیم 660mg28%
پتاسیم 128mg4%
کربوهیدرات کل 46g16%

فیبر 2g8%
قند 6g
پروتئین 9.1g19%

ویتامین آ 8%
ویتامین سی 2%
کلسیوم 16%
آهن 18%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.