تنظیمات پرینت:

طرز تهیه لقمه زردآلو و ژامبون، یک فینگرفود جذاب با طعمی خاص

مناسب برای6 نفرزمان مورد نیاز15 دقیقه

در دنیای امروز فینگرفود ها بر اساس خواص و ویژگی هایی که دارا می باشند در جایگاه بسیار ویژه ای قرار گرفته اند. افراد از فینگرفود ها برای پذیرایی از مهمانان خود در مراسمات مختلف استفاده می کنند. چرا که هم دارای تنوع بی شماری هستند و هم از زیبایی ظاهری قابل قبولی برخوردارند. ترکیب زردآلو و ژامبون یک طعم خاص به فینگرفود می بخشد. از این رو لقمه زردآلو و ژامبون به عنوان یک فینگرفود خوشمزه و پرطرفدار در میان افراد بشمار می رود.

طرز تهیه لقمه زردآلو و ژامبون

 10 عدد برش ژامبون
 10 عدد برش پنیر پارمزان
 10 عدد قیسی نرم- (یا زردآلو تازه)
 10 عدد خلال دندان
طرز تهیه لقمه زردآلو و ژامبون
1

برای آماده کردن لقمه زردآلو و ژامبون در ابتدا بایستی ورقه های ژامبون خریداری شده را به صورت لوله ای در آورید. نکته قابل توجه در این مرحله این است که نباید از ورقه های خیلی پهن و یا خیلی ضخیم برای تهیه این فینگرفود استفاده نمود. چرا که در این صورت مجبور می شوید آن را چند دور بپیچید و این کار منجر به حجیم شدن و شکسته شدن ورقه های کالباس می شود. پس بهترین گزینه برای تهیه این لقمه استفاده از ورقه های کالباس نازک می باشد.

2

در مرحله بعد یک برش از پنیر پارمزان را روی ژامبون لوله شده قرار دهید. پنیر پارمزان را می توانید با توجه به سلیقه خود به زیبا ترین شکل برش بزنید.

3

سپس یک قیسی را نیز روی ژامبون و پنیر پارمزان قرار دهید. در این مرحله به جای قیسی می توانید از میوه آن به صورت تازه نیز استفاده نمایید. فقط کافی است زردآلو ها را اول بشویید و ضد غفونی کنید. بعد هر کدام را از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم کرده و هسته آن را خارج کنید. در آخر نیز هر قسمت از آن را برای یک عدد فینگرفود در نظر بگیرید.

4

در آخر نیز خلال دندان را تقریبا از نقطه مرکزی، درون مواد روی هم چیده شده فرو ببرید تا فیکس و محکم شوند. اکنون لقمه زردآلو و ژامبون خوشمزه شما آماده است. آن را در ظرف شیک مناسب پذیرایی چیده و تزیین کنید. بنابراین به همین راحتی می توانید یک فینگرفود خاص برای مهمانان خود تدارک ببینید. نوش جان

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 117
نیاز روزانه
چربی کل 5.1g8%

چربی اشباع 2.6g13%
کلسترول 24mg8%
سدیم 633mg27%
پتاسیم 309mg9%
کربوهیدرات کل 6.4g3%

فیبر 1g4%
قند 4.5g
پروتئین 11.6g24%

ویتامین آ 44%
ویتامین سی 7%
کلسیوم 14%
آهن 5%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.