تنظیمات پرینت:

طرز تهیه نان پنیر سبزی به روش فینگرفودی

مناسب برای8 نفرزمان مورد نیاز45 دقیقه

به طور کلی در دنیا دو نوع فینگرفود وجود دارد، فینگرفود گرم و سرد. ما قصد داریم یکی از بهترین فینگرفودهای سرد و در عین حال ساده را به شما معرفی کنیم. فینگرفود نان پنیر سبزی، از جمله فینگرفودهای بسیار کم کالری است. اگر به دنبال یک میان وعده خوشمزه و در عین حال مقوی و سالم هستید، پیشنهاد می‌کنیم نان پنیر سبزی را امتحان کنید.

طرز تهیه نان پنیر سبزی به روش فینگرفودی

مواد لازم تهیه فینگرفود نان پنیر سبزی
 نان باگت به تعداد دلخواه
 500 گرم سبزی خوردن
 250 گرم پنیر
 گردو به مقدار دلخواه
طرز تهیه فینگرفود نان پنیر سبزی
1

برای تهیه فینگرفود نان پنیر سبزی، ابتدا سبزی را پاک کرده و می‌شوییم. سپس این سبزی‌ها را داخل آبکش می‌گذاریم تا آب آن‌ها کشیده شوند. برای خشک شدن سریع‌تر سبزی، می‌توانید یک پارچه تمیز پهن کرده و سبزی‌ها را با فاصله از هم روی پارچه پخش کنید.

2

تا خشک شدن سبزی، به سراغ نان باگت می‌رویم. از نان باگتی استفاده کنید که روی آن برشته و طلایی بوده تا جلوه بهتری داشته باشد. همچنین نان باگت نرم بهترین گزینه است. سروته نان باگت را با استفاده از چاقوی تیز، برش زده و کنار می‌گذاریم. لای نان را باز کرده و با استفاده از یک وردنه به طور کامل آن را صاف می‌کنیم.

3

در ادامه برای تهیه فینگرفود نان پنیر سبزی، به سراغ پنیر می‌رویم. شما می‌توانید برای این فینگرفود از پنیر خامه‌ای یا هر پنیری که به آن علاقه دارید استفاده از کنید. با استفاده از کارد یک لایه پنیر به داخل نان باگت می‌مالیم. در ادامه سبزی‌های خشک را نیز روی پنیر می‌چینیم.

4

مقداری مغز گردو را ریز کرده و روی سبزی‌ها می‌ریزیم. شما می‌توانید گردو را قبل از اضافه کردن سبزی، اضافه کنید. پس از افزودن گردو، نان باگت را همراه با محتویات آن رول می‌کنیم. روی این رول یک لایه سلفون می‌کشیم تا محکم بماند و باز نشود. برای حداقل نیم ساعت این رول را در یخچال نگهداری کرده و سپس خارج کنید.

5

در ادامه یک چاقوی تیز برداشته و فینگرفود نان پنیر سبزی را به اندازه دلخواه برش می‌زنیم. این فینگرفود به همین سادگی آماده می‌شود و می‌توانید آن را در ظرف دلخواه خود سرو کنید.

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 170
نیاز روزانه
چربی کل 9.6g15%

چربی اشباع 4.2g22%
کلسترول 22mg8%
سدیم 355mg15%
پتاسیم 340mg10%
کربوهیدرات کل 14.7g5%

فیبر 2.5g10%
قند 2.7g
پروتئین 7.5g15%

ویتامین آ 185%
ویتامین سی 89%
کلسیوم 23%
آهن 24%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.