تنظیمات پرینت:

طرز تهیه پاستا پنه بیف آلفردو ایتالیایی به روش رستورانی

مناسب برای4 نفرزمان مورد نیاز50 دقیقه

پاستا پنه بیف آلفردو از جمله غذاهای بین المللی و خوشمزه پرطرفدار می باشد. به طور کلی پاستاها در انواع مختلفی قابل تهیه می باشند و طرز تهیه آن به شکل پنه مانند چیکن آلفردو بسیار دلچسب و پر طرفدار است.

طرز تهیه پاستا پنه بیف آلفردو ایتالیایی به روش رستورانی

مواد لازم برای تهیه پاستا پنه بیف آلفردو
 250 گرم فیله گوساله
 1 عدد پیاز متوسط
 400 گرم قارچ
 200 گرم خامه
 2 حبه سیر
 400 گرم پاستا پنه
 پنیر پارمزان به اندازه لازم
 شیر به مقدار مورد نیاز
 نمک و فلفل به مقدار نیاز
 روغن به مقدار لازم
 تعدادی برگ جعفری تازه
طرز تهیه پاستا پنه بیف آلفردو
1

برای تهیه پاستا پنه بیف آلفردو ابتدا باید گوشت را به صورت نواری برش بزنید. سپس با استفاده از فلفل سیاه و نمک آن ها را به خوبی مزه دار کرده و چند دقیقه ماساژ دهید.

2

در این مرحله درون تابه ای مقداری روغن بریزید و صبر کنید تا روغن گرم شود. سپس گوشت هایی را که به صورت نواری برش زده بودید، حدود 5 دقیقه با حرارت زیاد تفت دهید. دقت کنید که بیشتر از این نباید گوشت را تفت دهید زیرا سفت می گردد و در نهایت به خوبی نمی پزد.

3

در این مرحله پیاز ها را شسته، به صورت نگینی خرد کنید. درون تابه کمی روغن ریخته پس از اینکه روغن گرم شد، پیاز ها را تفت دهید تا شیشه ‌ای و سبک شوند. قارچ ها را نیز شسته و به صورت ورقه ای خرد کنید. زمانی که پیازها نرم شد، قارچ ها را نیز به آن افزوده و تفت دهید.

4

زمانی که قارچ ها کاملا سرخ شدند، سیرهایی را که با استفاده از دنده ریز رنده کرده اید به آن اضافه کرده و تفت دهید، تا زمانی که عطر سیر نیز آزاد گردد. در این مرحله شیر و خامه صبحانه را به مواد اضافه کرده و مخلوط کنید.

5

در گام بعدی گوشت هایی که جداگانه سرخ کرده اید را نیز به مواد اضافه کرده و مخلوط کنید تا زمانی که کاملا با یکدیگر یکدست و ترکیب شوند. توجه کنید که به هیچ وجه از آرد برای غلیظ تر شدن سس قارچ استفاده نکنید.

6

در این مرحله درون قابلمه ای تا نیمه آب ریخته و آن را بر روی حرارت بگذارید. کمی نمک و روغن درون قابلمه ریخته و اجازه دهید تا کاملا به جوش آید. زمانی که آب به جوش آمد، پنه پاستا را به آن اضافه کرده و صبر کنید تا پاستا ها پخته و نرم شوند. در این مرحله می توانید آن ها را آبکشی کرده و روی آن ها آب سرد بریزید تا به یکدیگر نچسبند.

7

زمانی که پاستاها آبکش شدند و آبشان کاملا گرفته شد، آن ها را به مواد آماده شده اضافه کنید و کاملا مخلوط و یکدست نمایید. پاستا پنه بیف آلفردو آماده سرو می باشد. می توانید آن را در ظرف مناسبی ریخته و با استفاده از پنیر پارمزان رنده شده و جعفری تزیین نمایید.

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 209
نیاز روزانه
چربی کل 8.3g13%

چربی اشباع 3.6g18%
کلسترول 23mg8%
سدیم 242mg11%
پتاسیم 447mg13%
کربوهیدرات کل 29.2g10%

فیبر 4.3g18%
قند 2.2g
پروتئین 8.5g17%

ویتامین آ 13%
ویتامین سی 5%
کلسیوم 7%
آهن 5%
ویتامین کا 35%
مس 145%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.