تنظیمات پرینت:

طرز تهیه پاپس کیک خوشمزه به روش ساده و بدون فر

مناسب برای8 نفرزمان مورد نیاز30 دقیقه

 پاپس کیک ساده از جمله شیرینی های بین المللی و خوشمزه است که به روش های مختلفی تزیین می شود. پاپس کیک در انواع ساده و شکلاتی قابل تهیه می باشد. این دسر در زمانی کوتاه و با کمترین مواد اولیه درست می شود.

طرز تهیه پاپس کیک ساده

مواد لازم برای تهیه پاپس کیک
 گاناش یا خامه صبحانه به مقدارلازم
 خرده کیک به میزان مورد نیاز
 شکلات تخته ای به مقدار مورد نیاز
 پودر نارگیل به مقدار مورد نیاز
طرز تهیه پاپس کیک
1

برای درست کردن یک پاپس کیک ساده ابتدا ظرفی مناسب را در نظر گرفته و درون آن خرده کیک ها را بریزید. می توانید کیک را از بیرون تهیه کرده و آن را خرد کنید یا اینکه خودتان در خانه آن را درست کنید. دقت کنید طوری کیک را با دست یا میکسر خرد کنید که دانه درشت در آن نباشد. سپس پودر نارگیل را به آن افزوده و در نهایت خامه را به آن اضافه کنید و با لیسک به خوبی هم بزنید تا با هم مخلوط و منسجم شوند.

2

توجه کنید که خمیر به دست آمده بیش از حد شل یا سفت نباشد. میزان اضافه کردن خامه تا حدود زیادی به نوع کیک شما بستگی دارد. اندازه یک گردوی درشت از خمیر را جدا کرده و آن را در کف دست به شکل یک توپک در بیاورید. درون یک سینی توپک ها را بچینید.

3

در این مرحله سینی توپک ها را درون فریزر قرار دهید تا کاملا منسجم و سفت شوند. در گام بعدی شکلات های تخته ای را به روش بن ماری ذوب کنید. سپس توپک ها را درون شکلات ذوب شده بغلتانید. بعد از اینکه توپک ها کاملا به شکلات آغشته شدند، آن ها را به کمک سیخ چوبی بالای ظرف حاوی شکلات چند دقیقه ای نگه دارید تا شکلات اضافه شان گرفته شود. سپس آن ها را در سینی چیده و مجددا درون فریزر بگذارید.

4

زمانی که شکلات ها سفت شدند، توپک ها را از یخچال خارج کرده و آن ها را با شکلات ذوب شده و یا با پودر کاکائو تزیین کنید. پاپس کیک ساده آماده سرو است. نوش جان.

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 295
نیاز روزانه
چربی کل 16g25%

چربی اشباع 10g50%
کلسترول 24mg8%
سدیم 0.4mg1%
کربوهیدرات کل 34g12%

فیبر 0.3g2%
قند 28g
پروتئین 3g6%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.