تنظیمات پرینت:

طرز تهیه پیاز سوخاری معروف به آنیون رینگز؛ مخصوص و متفاوت

مناسب برای4 نفرزمان مورد نیاز1 ساعت

پیاز سوخاری معمولاً به عنوان نوعی پیش غذای مخصوص شناخته می‌ شود که به دلیل ترد و پفکی بودن بسیار محبوب و دلچسب می‌ باشد. این پیش غذای پرطرفدار به شکل‌ های مختلفی قابل تهیه است. در واقع می‌ توان پیاز را به شکل‌ های گوناگون برش داد و سوخاری کرد و از این طریق انواع گوناگونی از این محصول را تهیه نمود اما معروف ترین شکل آن به صورت حلقه است که به نام آنیون رینگز معروف شده. این خوراک حتی می‌ تواند یک گزینه مناسب در میان وعده‌ ها باشد؛ چرا که از سلامت کامل برخوردار بوده و دلچسب و مقوی است. 

طرز تهیه پیاز سوخاری معروف به آنیون رینگز؛ مخصوص و متفاوت

مواد لازم برای تهیه پیاز سوخاری
 2 عدد پیاز درشت
 1 پیمانه آرد سفید
 1 پیمانه نشاسته ذرت
 1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر
 1 قاشق چایخوری پودر سیر
 روغن مخصوص سرخ کردنی به مقدار نیاز
 آب: به مقدار نیاز
 نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
 زردچوبه به مقدار لازم
 سبزیجات معطر به مقدار نیاز- (اختیاری)
1

برای تهیه پیاز سوخاری ابتدا با استفاده از آرد سفید، آرد ذرت، نمک، پودر سیر، زردچوبه، فلفل سیاه، بیکینگ پودر و مقداری آب یک خمیر نسبتا شل و یکنواخت تهیه می‌ کنیم. آنگاه روی خمیر را با سلفون پوشانده و اجازه می‌ دهیم در دمای محیط به مدت ۳۰ دقیقه استراحت کند.

2

بعد از گذشت زمان فوق، پیازها را پوست گرفته و می‌ شوییم. آنگاه آنها را به حالت حلقه‌ ای برش می‌ دهیم. می‌ توانیم تمام حلقه‌ ها را از هم جدا کنیم و یا به صورت چندتایی سوخاری کنیم.

3

در یک ظرف عمق‌دار مناسب مقداری روغن سرخ کردنی ریخته و روی حرارت قرار می‌ دهیم تا کاملاً داغ شود.

4

در این مرحله حلقه‌ های پیاز را به نوبت در خمیر فرو برده و سپس خارج کرده و مستقیماً در روغن داغ قرار می‌ دهیم تا کاملا سوخاری و طلایی شوند. این مرحله را برای تمام پیازهای حلقه‌ ای انجام می‌ دهیم. بعد از خارج کردن آنها از روغن، روی ظرف مناسب قرار دهید؛ روغن اضافه آنها را گرفته و پیاز سوخاری خود را با سس دلخواه میل کنید. نوش جان.

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 240
نیاز روزانه
چربی کل 7.1g11%

چربی اشباع 0.7g4%
کلسترول 8mg3%
سدیم 196mg9%
پتاسیم 200mg6%
کربوهیدرات کل 40.7g14%

فیبر 1.9g8%
قند 5g
پروتئین 2.8g6%

ویتامین آ 0%
ویتامین سی 5%
کلسیوم 5%
آهن 9%
ویتامین ای 19%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.