تنظیمات پرینت:

طرز تهیه چیز کیک نسکافه ای یخچالی مناسب پذیرایی

مناسب برای8 نفرزمان مورد نیاز2 ساعت 30 دقیقه

چیز کیک نسکافه ای یکی از پرطرفدار ترین دسر ها در کافی شاپ ها می باشد. پخت این چیز کیک خوشمزه می تواند بهانه خوبی برای دورهم جمع شدن دوستان و فامیل ها باشد. برای تهیه چیز کیک ها نیازی به فر و گاز ندارید و به راحت ترین شیوه ممکن آماده می شوند. این چیز کیک را به همراه چای یا قهوه سرو نمایید.

طرز تهیه چیز کیک نسکافه ای یخچالی مناسب پذیرایی

مواد لازم چیز کیک نسکافه ای
 200 گرم خامه قنادی
 1 قاشق غذاخوری پودر قند
 2 قاشق غذاخوری پودر نسکافه
 2 قاشق غذاخوری پودر ژلاتین
 200 گرم پنیر ماسکارپونه (پنیر خامه ای)
 ½ پیمانه آب
 آب گرم به مقدار اندک
 کیک وانیلی یا کاکائویی(برای پایه چیز کیک)
 اسلایس هایی از میوه دلخواهبرای تزیین
 شکلات، پودر نسکافه یا سس شکلاتبرای تزیین
طرز تهیه چیز کیک نسکافه ای
1

برای تهیه چیز کیک نسکافه ای ابتدا باید پودر ژلاتین را درون نصف پیمانه آب بریزید. سپس به روش بن ماری پودر را به طور کامل درون آب حل کنید. حالا ژلاتین حل شده را کنار بگذارید تا خنک شود.

2

روی پودر نسکافه 1 قاشق غذاخوری آب گرم بریزید تا کاملا حل شود. زمانی که این ترکیب خنک شد به ترتیب، پنیر ماسکارپونه، پودر قند و خامه قنادی را نیز به آن اضافه کنید. پس از اضافه کردن هر یک از مواد، ترکیب را با همزن مخلوط کنید.

3

مرحله آخر تهیه این لایه از چیز کیک نسکافه ای، اضافه کردن ژلاتین حل شده به ترکیبات حاوی نسکافه می باشد. دوباره با همزن چند دقیقه هم بزنید تا مواد چیز کیک کاملا آماده شود.

4

لایه زیرین چیز کیک نسکافه ای از کیک وانیلی یا کاکائویی تشکیل شده است. بنابراین باید یک کیک ساده وانیلی یا کاکائویی نیز تهیه کنید. می توانید کیک را به اندازه قالب های تک نفره برش داده و داخل ظرف سرو قرار دهید. سپس روی کیک از مواد پنیری بریزید. ظرف ها را به مدت 2 الی 3 ساعت در یخچال نگهداری تا لایه روی چیز کیک کاملا سفت شود.

5

پس از بیرون آوردن قالب چیز کیک نسکافه ای از یخچال، آن را با پاشیدن کمی پودر نسکافه یا ریختن سس شکلات تزیین و نوش جان کنید. همچنین می توانید روی چیز کیک را با اسلایس هایی از میوه دلخواه، مغزیجات مورد علاقه نیز زیباتر کنید.

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 340
نیاز روزانه
چربی کل 15.8g25%

چربی اشباع 5.4g27%
کلسترول 85mg29%
سدیم 340mg15%
پتاسیم 290mg9%
کربوهیدرات کل 44.9g15%

فیبر 1g4%
قند 39g
پروتئین 7g15%

ویتامین آ 5.8%
ویتامین سی 0.2%
کلسیوم 4.5%
آهن 3.6%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.