تنظیمات پرینت:

طرز تهیه کرم بیسکویت خانگی، آسان و کم خرج

مناسب برای4 نفرزمان مورد نیاز1 ساعت 10 دقیقه

کرم بیسکویت یا کره بیسکویت یکی از خوراکی های سالم و خوشمزه است. این کرم از لحاظ لذیذ بودن رقیب سرسخت شکلات صبحانه به حساب می آید. نمونه های خارجی این نوع کرم در بازار وجود دارد که ممکن است قیمت بالای کرم شما را از خرید آن منصرف کند اما می توانید با صرف کمترین وقت و هزینه آن را در خانه تهیه کنید.

طرز تهیه کرم بیسکویت خانگی، آسان و کم خرج

مواد لازم طرز تهیه کرم بیسکویت
 1 بسته بیسکوییت پتی بور
 ¾ پیمانه شیر
 1 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای
 30 گرم کره
 ¼ قاشق چایخوری اسانس وانیل
طرز تهیه کرم بیسکویت
1

مرحله اول برای تهیه کرم بیسکویت خانگی و سالم، گرم کردن شیر می باشد. شیر را روی حرارت ملایم قرار دهید و اجازه دهید کره در داخل آن ذوب شود. سپس شعله را خاموش کنید.

2

بیسکویت های پتی بور را در دستگاه غذاساز یا به وسیله گوشت کوب کاملا پودر کنید. اما برای ادامه تهیه کرم بیسکویت نیاز به دستگاه مخلوط کن یا غذاساز خواهید داشت.

3

بهتر است دستگاه مورد استفاده برای تهیه این کرم در طول آماده سازی آن بدون توقف کار روشن باشد تا نتیجه مطلوبی بگیرید. بیسکویت های خرد شده را داخل دستگاه بریزید. مایع شیر و کره را در چند مرحله آرام آرام به آن اضافه کنید. در پایان این مرحله باید ترکیبی نرم و لطیف با غلظت یک کرم یا کره داشته باشید.

4

برای ترکیب بهتر مواد اولیه، بهتر است دو یا سه بار اطراف دستگاه را با لیسک تمیز کنید. وانیل و شکر را هم به داخل مخلوط کن بریزید تا ترکیبات کرم تکمیل شود.

5

کرم بیسکویت را داخل یک ظرف تمیز و خشک بریزید و داخل یخچال نگهداری نمایید. پس از گذشت نیم ساعت می توانید کرم بیسکویتی خودتان را نوش جان کنید.

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 186
نیاز روزانه
چربی کل 13.2g21%

چربی اشباع 7.5g38%
کلسترول 32mg11%
سدیم 233mg10%
پتاسیم 125mg4%
کربوهیدرات کل 13.8g5%

فیبر 0.2g1%
قند 7.1g
پروتئین 3.1g7%

ویتامین آ 17%
ویتامین سی 0%
کلسیوم 9%
آهن 3%
ویتامین ب12 15%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.