تنظیمات پرینت:

طرز تهیه کرم چیز کاپوچینو به روش مجلسی

مناسب برای4 نفرزمان مورد نیاز7 ساعت 30 دقیقه

کرم چیز کاپوچینو مجلسی یک دسر بسیار خوشمزه و شیک می باشد. این دسر را می توانید برای مهمانی ها، مجالس رسمی، دورهمی های دوستانه خود آماده کنید. بافت نرم و لطیف این دسر باعث می شود دل همه مهمانان را به دست آورد و همه از پذیرایی شما راضی و خشنود شوند.

طرز تهیه کرم چیز کاپوچینو به روش مجلسی

مواد لازم طرز تهیه کرم چیز کاپوچینو
 3 پیمانه شیر
 3 بسته پودر آماده کاپوچینو
 1 پیمانه شکر
 5 قاشق غذاخوری پودر ژلاتین
 ½ پیمانه آب جوش
 150 گرم پنیر خامه ای( ماسکارپونه)
 200 گرم خامه صبحانه
 روغن مایع: به میزان کم(برای چرب کردن قالب)
 شکلات تخته ای رنده یا پودر شدهبرای تزیین
طرز تهیه کرم چیز کاپوچینو
1

اولین قدم برای آماده سازی کرم چیز کاپوچینو مجلسی، حل کردن پودر ژلاتین در آب جوش به روش بِنماری است. زمانی این مرحله با موفقیت به پایان خواهد رسید که هیچ پودر ژلاتینی با چشم دیده نشود.

2

یک قابلمه در سایز متوسط بردارید و شیر، شکر و پودرهای کاپوچینو را درون آن بریزید. روی حرارت ملایم به طور مرتب هم بزنید تا زمانی که پودرها کاملا داخل شیر حل شوند. زمانی که شیر شروع به جوشیدن کرد، قابلمه را از روی حرارت بردارید. کمی که خنک شد ژلاتین آب شده را به آن اضافه کنید.

3

در این مرحله شما باید هرازگاهی شیر را هم بزنید تا حرارت آن خارج شده و به دمای محیط آشپزخانه برسد.

4

زمانی که مطمئن شدید مایع درون قابلمه هم دمای محیط شده است، پنیر و خامه را اضافه کرده و خوب ترکیب کنید. سپس یک صافی مناسب بردارید و ترکیب به دست آمده را از آن عبور دهید.

5

حالا قالب مورد نظرتان را با مقدار کمی روغن چرب کنید و مایع کرم چیز کاپوچینو مجلسی را داخل آن بریزید. این قالب باید به مدت 7 الی 8 ساعت درون یخچال بماند و استراحت کند.

6

پس از گذشت این زمان باید دسر کرم چیز کاپوچینو مجلسی کاملا سفت شده باشد. ابتدا لبه های قالب را از دسر جدا کنید تا هوا بین قالب و دسر نفوذ کند. وقتی از جدا شدن دسر از قالب مطمئن شدید، قالب را روی ظرف سرو مناسب برگردانید. با

ارزش غذایی

در هر 100 گرم

تعداد وعده: 0


ارزش غذایی و میزان تامین نیاز روزانه
کالری 99
نیاز روزانه
چربی کل 5.3g9%

چربی اشباع 3.25g17%
کلسترول 17mg6%
سدیم 67mg3%
پتاسیم 107mg4%
کربوهیدرات کل 10.2g4%

فیبر 0g
قند 10g
پروتئین 2.7g6%

ویتامین آ 10%
ویتامین سی 0%
کلسیوم 8%
آهن 1%

* نیاز روزانه ما بر اساس میانگین 2000 کالری مورد نیاز روزانه مشخص شده است. اگر نیاز کالری روزانه ی شما متفاوت است نیاز روزانه ی موارد عنوان شده ی شما هم متفاوت خواهد بود.